Uz vaučer možete dobiti popust ili drugu pogodnost kada kupujete proizvode putem naše web trgovine. Imamo različite vrste vaučera, od popusta u postocima za jedan proizvod ili popuste na drugi proizvod prilikom kupnje više proizvoda. Za svaku akciju vrijede različiti uvjeti koji su objašnjeni prilikom naručivanja.

Evo kako iskoristiti popust:

  • U našoj web trgovini odaberite proizvod na koji se može obračunati popust s vaučera.
  • Nastavite do svoje košarice. Odaberite „Unesi promotivni kôd” u sažetku narudžbe.
  • Pojavit će se polje za unos kôda. Unesite kôd s vaučera u polje i pritisnite „Primijeni”.

Zapamtite:

- vaučer vrijedi samo ograničeno vrijeme.

- vaučer vrijedi samo ograničeno vrijeme.

*- vaučer se ne može primijeniti nakon napravljene narudžbe.

- vaučer se ne može kombinirati s drugim akcijama, ponudama ili popustima. Ako se na vašu narudžbu odnosi nekoliko akcija ili sniženja, obračunat ćemo onu s najvećim popustom.

- Ako se zbog korištenja vaučera ukupan iznos narudžbe spusti ispod praga za besplatnu dostavu, troškovi se dostave naplaćuju.

Odredbe i uvjete povezane s korištenjem vaučera možete pronaći na dnu emaila u kojem ste primili vaučer ili na samom vaučeru.

Ponekad prilikom unosa kôda s vaučera možete dobiti poruku da je kôd istekao ili nije prepoznat. Ako je istekao, više ga ne možete koristiti. Ako ga sustav nije prepoznao, slijedite ove korake kako biste otkrili uzrok problema.

Prvo trebate provjeriti koristite li vaučer ispravno. Pročitajte uvjete i odredbe koji se nalaze na dnu emaila. Također provjerite vrijedi li vaučer za barem jedan proizvod u vašoj košarici jer se promotivni kodovi ne primjenjuju na sve proizvode. Moguće je i da se radi o maloprodajnom vaučeru koji se ne može koristiti u web trgovinama.

Ako ništa od navedenog nije uzrok problema, provjerite jeste li unijeli kôd točno onako kako je napisan. Lako je pogriješiti ako se kôd unosi ručno. Neke od uobičajenih pogrešaka:

  • Provjerite bjeline, krivo unesene znakove i/ili pravopisne pogreške.
  • U polju za unos kôda treba obratiti pozornost na veličinu slova. Provjerite je li uključena tipka „Caps Lock”. Koristite velika slova gdje je to potrebno.
  • Provjerite da niste zamijenili brojke 0/1 i slova O/I.

Ako ste sigurni da vaučer možete iskoristiti za svoju narudžbu, ali on ipak ne funkcionira, kontaktirajte nas.

Akcije se često odnose samo na određene proizvode. Određeni proizvodi možda nisu uključeni u akcije (npr. kolekcija Yeezy ili drugi Hype proizvodi). To je uvijek istaknuto na stranici s pojedinostima o proizvodu. Ako je kôd valjan, a obračunat je pogrešan postotak popusta,  kontaktirajte nas kako bismo vam pomogli saznati u čemu je problem.

Pročitajte posebne uvjete i odredbe za svoj vaučer kako biste provjerili možete li ga iskoristiti za svoju narudžbu. Odredbe i uvjeti nalaze se na dnu emaila koji ste primili uz svoj vaučer, ispod „Pronađi trgovinu” i „Pravila o zaštiti privatnosti”. Ili posjetite partnersko web mjesto za dogovorene uvjete koji se mogu razlikovati ovisno o suradnji.

Ako vaš vaučer ne funkcionira prilikom narudžbe sniženih proizvoda, to je zato što se ne može kombinirati s drugim akcijama, ponudama ili popustima. Ako se na vašu narudžbu odnosi nekoliko akcija ili sniženja, obračunat ćemo onu s najvećim popustom. Posebne uvjete i odredbe koji se tiču vaučera možete pronaći tamo gdje ste dobili kôd. Odredbe i uvjete možete pronaći na dnu emaila, ispod Pravila o zaštiti privatnosti.

Ako se vaučer ne može iskoristiti za snižene proizvode, iskoristite ga za kupnju proizvoda s redovnom cijenom.